Gezocht: informatie over Jacob Vellenga

Van Theodorus Vellenga ontvingen wij de volgende vraag:

Ik ben bezig met een onderzoek van Jacob Vellenga geb.20-05-1909 te Rotterdam.

Inhoudsopgave 't Olde Stapperst
In de meeste laatste nummers van een jaargang van ’t Olde Stapperst staat een inhoudsopgave van het betreffende jaar en soms van het jaar daarvoor. Inmiddels is de 37e jaargang alweer bijna afgelopen. Het wordt steeds moeilijker om artikelen in oude jaargang terug te vinden. Als u niet vanaf het begin lid bent geweest, heeft u niet alle nummers en dus ook niet de inhoudsopgaven. Daarom hebben wij de complete inhoudsopgave van 1980 t/m 2015 in op onze website gezet. U vindt hem hier. Lees verder
Gezocht: informatie over familie Schurink

Van Jan Willem Dol ontvingen wij de volgende vraag:

Voor één van mijn familielijnen ben ik een heel eind terug in de tijd gekomen.

Wist u dat …

… de vereniging heel veel foto’s van huizen en boerderijen heeft? Deze zijn voornamelijk gemaakt in 1944 en/of 1965 en u kunt daar afdrukken van bestellen. Zoekt u een oude foto van uw huis of boerderij? Vraag gerust of die in ons archief zit. U kunt hiervoor bellen met een van de bestuursleden (hun gegevens staan hier) of mailen naar hvstaphorst@hetnet.nl.
Gezocht: informatie over familie Kin

De volgende vraag komt van Jean-Pierre Kin:

----------
Mijn naam is Jean-Pierre Kin en ik ben onderzoek aan het doen naar de oorsprong en verspreiding van de naam Kin. Ik kom zelf uit de Brabantse familie Kin en heb mijn stamboom inzichtelijk tot ongeveer 1600.

Behalve in Breda e.o. wonen er ook veel Kinnen in Staphorst/Rouveen.