Extra avond om expo '150 jaar spoorlijn Zwolle-Meppel' te bekijken

Omdat er nog veel belangstelling is voor de expositie ‘150 jaar spoorlijn Zwolle-Meppel’ is het Koetshuus nog een keer extra open op vrijdagavond 20 oktober van 1830 tot 21.00 uur.

Ook op de vrijdagmiddagen 13 en 27 oktober van 14.00 tot 16.00 uur is de expositie nog te bekijken.
Alle openingstijden vindt u in het menu links onder activiteiten.

Geeft u het ook even door aan familie, vrienden en bekenden?
Tentoonstelling 150 jaar spoorlijn Zwolle-Meppel

Op 1 oktober 2017 is het 150 jaar geleden dat de spoorlijn Zwolle-Meppel en station Staphorst in gebruik genomen werden. Wij willen dit niet ongemerkt voorbij laten gaan.

Gezocht: informatie over de familie Kisteman

Niek van der Blom schrijft ons:

Ik zoek informatie over mijn voorouders waaronder de familie Kisteman die omstreeks 1800 in Rouveen woonde.

Gezocht: informatie over Jacob Vellenga

Van Theodorus Vellenga ontvingen wij de volgende vraag:

Ik ben bezig met een onderzoek van Jacob Vellenga geb.20-05-1909 te Rotterdam.

Inhoudsopgave 't Olde Stapperst
In de meeste laatste nummers van een jaargang van ’t Olde Stapperst staat een inhoudsopgave van het betreffende jaar en soms van het jaar daarvoor. Inmiddels is de 37e jaargang alweer bijna afgelopen. Het wordt steeds moeilijker om artikelen in oude jaargang terug te vinden. Als u niet vanaf het begin lid bent geweest, heeft u niet alle nummers en dus ook niet de inhoudsopgaven. Daarom hebben wij de complete inhoudsopgave van 1980 t/m 2015 in op onze website gezet. U vindt hem hier. Lees verder